Postup prodeje

Koupit nebo pronajmout

Nemovitosti

Typ nemovitosti

Zvolte si typ nemovitosti

Okres

 

Postup prodeje

1) Vyberte si svého makléře
V sekci poptávka naleznete seznam našich partnerů. K dispozici je vyhledávání až na úroveň jednotlivých měst, anebo můžete nabídnout svou nemovitost k prodeji prostřednictvím formuláře na našich internetových stránkách.

2) Návštěva realitního poradce
V termínu, který Vám bude vyhovovat, Vás na sjednaném místě navštíví vyškolený specialista – realitní makléř. Po prohlídce nemovitosti a prostudování dostupné dokumentace, Vám poradí s nastavením reálné tržní ceny a navrhne efektivní strategii prodeje Vašeho bytu, domu, pozemku nebo komerčního objektu.

3) Zhotovení fotodokumentace nemovitosti
Během své návštěvy zhotoví makléř digitální fotografie interiéru a exteriéru Vaší nemovitosti.

4) Podpis dohody o poskytnutí služeb RK
Před zahájením prezentace prodávané nemovitosti nám prodávající poskytne oprávnění k nabídce v podobě podpisu dohody o poskytnutí služeb realitní kanceláře. Většina poptávajících klientů dnes již oprávnění k nabídce nabízené nemovitosti vyžaduje, proto je podpis zmíněné dohody neodmyslitelnou součástí všech úspěšných obchodů.

5) Prezentace nemovitosti
Vaši nemovitost zařadíme do inzerce na nejnavštěvova­nějších realitních serverech a v tištených magazínech. Nabídky dále zasíláme konkrétním zájemcům z naší elektronické databáze sdílené s našimi partnery – dalšími významnými realitními kancelářemi. Nemovitost opatříme reklamní vývěskou. Podle typu nemovitosti o ni informujeme masově přímo v místě např. pomocí letákové kampaně.

6) Prohlídka Vaší nemovitosti se zájemcem
Váš osobní poradce sjedná vyhovující termín prohlídky. Vážného zájemce nejprve seznámíme se všemi podrobnostmi o prodávané nemovitosti. Sami si můžete zvolit, zda chcete být u prohlídky přítomni.

7) Složení rezervační zálohy kupujícím
V případě, že zájemce projeví seriózní zájem o koupi nabízené nemovitosti, uzavře s naší společností smlouvu o rezervaci a uhradí sjednanou výši jistiny – rezervační zálohy.

8) Příprava kupní smlouvy
Po uhrazení rezervační zálohy necháme vypracovat advokátní kancelář návrhy smluvní dokumentace – kupních smluv, popř. smluv budoucích o smlouvě kupní apod. a zašleme je straně prodávající a straně kupující ke schválení.

9) Podpis kupní smlouvy
Po schválení obsahu kupní smlouvy oběma stranami, popř. po dokončení procesu vyřízení získání finančních prostředků k úhradě kupní ceny nemovitosti např. ve formě HYPO úvěru pro kupující stranu, dochází k jejímu uzavření.

10) Podání kupních smluv do KN
Zajistíme podání kupních smluv do Katastru nemovitostí podle podmínek sjednaných v kupní smlouvě.

Máte dotazy? Kontaktujte nás:

* Jméno
* Email
* Telefon
* Váš vzkaz