1) Vyberte si svého makléře
V sekci poptávka naleznete seznam našich partnerů. K dispozici je
vyhledávání až na úroveň jednotlivých měst, anebo můžete nabídnout
svou nemovitost k prodeji prostřednictvím formuláře na našich
internetových stránkách.
2) Návštěva realitního poradce
V termínu, který Vám bude vyhovovat, Vás na sjednaném místě navštíví
vyškolený specialista – realitní makléř. Po prohlídce nemovitosti a
prostudování dostupné dokumentace, Vám poradí s nastavením reálné
tržní ceny a navrhne efektivní strategii prodeje Vašeho bytu, domu, pozemku
nebo komerčního objektu.
3) Zhotovení fotodokumentace nemovitosti
Během své návštěvy zhotoví makléř digitální fotografie interiéru a
exteriéru Vaší nemovitosti.
4) Podpis dohody o poskytnutí služeb RK
Před zahájením prezentace prodávané nemovitosti nám prodávající
poskytne oprávnění k nabídce v podobě podpisu dohody o poskytnutí
služeb realitní kanceláře. Většina poptávajících klientů dnes již
oprávnění k nabídce nabízené nemovitosti vyžaduje, proto je podpis
zmíněné dohody neodmyslitelnou součástí všech úspěšných obchodů.
5) Prezentace nemovitosti
Vaši nemovitost zařadíme do inzerce na nejnavštěvovanějších
realitních serverech a v tištených magazínech. Nabídky dále zasíláme
konkrétním zájemcům z naší elektronické databáze sdílené s našimi
partnery – dalšími významnými realitními kancelářemi. Nemovitost
opatříme reklamní vývěskou. Podle typu nemovitosti o ni informujeme
masově přímo v místě např. pomocí letákové kampaně.
6) Prohlídka Vaší nemovitosti se zájemcem
Váš osobní poradce sjedná vyhovující termín prohlídky. Vážného
zájemce nejprve seznámíme se všemi podrobnostmi o prodávané nemovitosti.
Sami si můžete zvolit, zda chcete být u prohlídky přítomni.
7) Složení rezervační zálohy kupujícím
V případě, že zájemce projeví seriózní zájem o koupi nabízené
nemovitosti, uzavře s naší společností smlouvu o rezervaci a uhradí
sjednanou výši jistiny – rezervační zálohy.
8) Příprava kupní smlouvy
Po uhrazení rezervační zálohy necháme vypracovat advokátní kancelář
návrhy smluvní dokumentace – kupních smluv, popř. smluv budoucích
o smlouvě kupní apod. a zašleme je straně prodávající a straně
kupující ke schválení.
9) Podpis kupní smlouvy
Po schválení obsahu kupní smlouvy oběma stranami, popř. po dokončení
procesu vyřízení získání finančních prostředků k úhradě kupní ceny
nemovitosti např. ve formě HYPO úvěru pro kupující stranu, dochází
k jejímu uzavření.
10) Podání kupních smluv do KN
Zajistíme podání kupních smluv do Katastru nemovitostí podle podmínek
sjednaných v kupní smlouvě.